Comença el Concurs Jaime Merino vídeos presentació dels rotatoris UMH 2020-2021

Gestión clínica médico UMH imagen

En què consisteix el Concurs Jaime Merino vídeos presentació rotatoris de la UMH?

L’objectiu de l’esdeveniment no és un altre que mostrar els casos clínics dels alumnes de la Universitat Miguel Hernández. Principalment a altres companys, professors, professionals mèdics i públic en general i, sobretot, que estiguen disponibles i visible en:

• la web de l’assignatura
  • el compte de twitter del Departament de Medicina Clínica, @medicinaUMH
  • el blog del Departament de Medicina Clínica
  • i en el canal de Youtube del Departament de Medicina Clínica
Premios Concurso vídeos Jaime Merino rotatorios clínicos UMH

Foto edició 2018-2019

Com va ser l’edició 2019-2020 del Concurs Jaime Merino rotatoris de la UMH?

L’alumna Noelia Jara i l’alumne Iván Gutiérrez van resultar guanyadors amb els vídeos EL TEMPS ÉS CERVELL i MANEIG DE L’ESTATUS EPILÈPTIC respectivament.

EL TEMPS ÉS CERVELL

MANEIG DE L’ESTATUS EPILÈPTICO

Foto de los ganadores de la edición 2019-2020

Foto edició 2019-2020

Quins són els premis del Concurs Jaime Merino vídeos presentació rotatoris UMH?

Els millors vídeos seran premiats amb:

Articles de la botiga UMH amb un límit de 300€ el millor vídeo,

Articles de la botiga UMH amb un límit de 200€ al segon,

Marxandatge UMH, USB + capdavanter presentació de diapositives al tercer vídeo.

Estudiantes profesores UMH Premios Jaime Merino vídeos rotatorios clínicos UMH

Foto edició 2017-2018

Quines són les bases del Concurs Jaime Merino rotatoris clínics UMH 2020-2021?

DURACIÓ

La duració màxima del vídeo no haurà de superar els 10 minuts.

PRESENTACIÓ I RESOLUCIÓ

Els premis s’entregaran a partir del mes d’octubre, si es pot coincidint amb el Congrés d’Estudiants de Medicina, després d’avaluar els presentats fins al 30 de juny de 2021, per un tribunal compost pels responsables i tutors hospitalaris dels 4 rotatoris inclosos.

MANERA D’ENVIAMENT DE VÍDEO/PRESENTACIÓ

Podeu enviar el vostre vídeo a través del següent FORMULARI a fi de que estiguen accessibles sense haver d’enviar-los per correu. Només es podrà presentar un vídeo per alumne corresponent a la seua presentació de cas clínic en qualsevol de les assignatures impartides en el Grau de Medicina de la Universitat Miguel Hernández d’Elx.

PROGRAMES D’ENREGISTRAMENT

Per a gravar un vídeo de la vostra presentació, es pot fer mitjançant:

1 -Powerpoint 2010 o 2013
2- Mitjançant Keynote de Mac (enllaç a vídeo explicatiu)
3- Capturant la pantalla i veu mitjançant Quick estafe per a Mac (enllaç a vídeo explicatiu).
4- En cas que no disposeu de programa per a poder gravar-vos en vídeo ací teniu un enllaç amb una versió gratuïta del programa:

xplain everything http://explaineverything.com

Podeu enviar els vostres vídeos en algun d’aquests formats:

MP4, MKV, AVI, DivX, Xvid, AVI, MOV, WMV, Flaix Vídeo (FLV), DVD-Vídeo, MPEG-2, MPEG-1, RealMedia, 3GP, WebM